Storstädning

Städtjänster

Ring oss:

010-265 11 11

Storstädning Checklista

Storstädning

Låt CleanMop hjälpa till med er storstädning.

CleanMops Städtjänster

CleanMop erbjuder trygghet och säkerhet.

FÖRSÄKRING
Vi bryr om våra kunder och medarbetare vi har både ansvarsförsäkring som täcker eventuella skador och personalförsäkring som ger våra städare en tryggare arbetsmiljö.
100% NÖJDKUND GARANTI
We carefully screen all of our cleaners, so you can rest assured that your home would receive the absolute highest quality of service providing.
MILJÖVÄNLIG
Vi strävar efter att vara miljövänliga.
COVID 19
All vår personal är utbildad och informerad med information från hälsovårdsmyndigheterna. Vid minsta symptom får vår personal stanna hemma i minst 14 dagar.

Hos CleanMop erbjuder vi följande

  • Du får professionell städhjälp och städservice.
  • Vår personal innehar ID06.
  • Vi är väldig flexibla och kan ta uppdrag med kort varsel.
  • Vi ser till att du är nöjd med resultatet genom att gå en kvalitetsbesiktning efter utförd städning.
  • Garanti, om du av någon anledning inte gillar städningen, så återkommer vi och åtgärdar det direkt.
  • Ansvarförsäkring hos Trygg-hansa.

Storstädning Checklista

Ladda ner vår checklista för storstädning.

Frågor & Svar

Ja, vi har 100% kundnöjdhets garanti.
Detta innebär att vi arbetar professionellt tills dess att ni som kund hos oss är nöjda med våra städtjänster.
När du får fakturan från oss står det på den endast halva den summa vi kom överens om från början.

Vi har alltså redan gjort Rutavdraget på din faktura. När du betalat fakturan får vi den återstående delen från Skatteverket.

På det här viset behöver du aldrig ligga ute med pengar, eller hantera några blanketter, då vi utför uppdrag åt dig.

OBSERVERA att Rut-avdraget inte gäller för dödsbon.
Alla medarbetare på CleanMop är under sekretess så ni kan känna er trygga i både hemmet och på kontoret.
Om du mot förmodan inte är nöjd med vårt arbete kommer vi självklart tillbaka och åtgärdar det du inte är nöjd med.
Ja, vi har med allt vi behöver för att utföra städningen. Vi behöver dock veta om vi tex behöver ha med en stege för att nå vissa fönster eller liknande.
Genom faktura som skickas till dig som PDF-bilaga i ett mail efter utförd städning och är på 20 dagars betalningsperiod, från det att städningen är genomförd.
Fakturan skickas till din epostadress du kontaktat oss med. Den bifogas ett mail som PDF-bilaga. Betalningsperioden är på 20 dagar, från den dag städningen är genomförd.

No products in the cart.