Frågor & Svar

  • Hem
  • Frågor & Svar
Frågor & Svar

Svaren till de
vanligaste frågorna

På denna sida hittar ni svaren till de vanligaste frågorna vi får.
Ja, vi har 100% kundnöjdhets garanti.
Detta innebär att vi arbetar professionellt tills dess att ni som kund hos oss är nöjda med våra städtjänster.
Om du mot förmodan inte är nöjd med vårt arbete kommer vi självklart tillbaka och åtgärdar det du inte är nöjd med.
Ja, vi har med allt vi behöver för att utföra städningen. Vi behöver dock veta om vi tex behöver ha med en stege för att nå vissa fönster eller liknande.
När du får fakturan från oss står det på den endast halva den summa vi kom överens om från början.

Vi har alltså redan gjort Rutavdraget på din faktura. När du betalat fakturan får vi den återstående delen från Skatteverket.

På det här viset behöver du aldrig ligga ute med pengar, eller hantera några blanketter, då vi utför uppdrag åt dig.

OBSERVERA att Rut-avdraget inte gäller för dödsbon.
Alla medarbetare på CleanMop är under sekretess så ni kan känna er trygga i både hemmet och på kontoret.
Genom faktura som skickas till dig som PDF-bilaga i ett mail efter utförd städning och är på 20 dagars betalningsperiod, från det att städningen är genomförd.
Fakturan skickas till din epostadress du kontaktat oss med. Den bifogas ett mail som PDF-bilaga. Betalningsperioden är på 20 dagar, från den dag städningen är genomförd.

Har ni Frågor?

Om ni har frågor eller funderingar är ni välkomna att kontakta oss.

Kontorsadress:

Erikslundsvägen 1, 645 34 Strängnäs

Ring oss:

010-265 11 11

Maila oss:

info@CleanMop.se

    No products in the cart.